سوالات متداول

  • آيا مي توان ريز مكالمات بين شهري تلفن هاي شهري را از مخابرات دريافت كرد ؟

    مالك مي تواند با همراه داشتن مدارك و مراجعه حضوری به مراکز ریز مکالمات بین شهری، موبایل و شبکه هوشمند و خارج از کشور را دریافت کند و یا از طریق پرتال خدمات الکترونیک و یا سرویس 1818 به صورت شنیداری و نمابر دریافت کند.

  • سرويس مكالمه كنفرانسی (چند نفره) چيست و نحوه درخواست آن به چه صورت مي باشد ؟

    مشترك با استفاده از اين سرويس مي تواند به طور همزمان با 2 مشترك ديگر مكالمه نمايد . مالك براي درخواست اين سرويس با همراه داشتن مدارك شناسايي و آخرين قبض پرداختي (در صورت وجود امكان به مركز مربوطه مراجعه نمايد و یا از طریق خدمات الکترونیک سایت tct.ir نیز استفاده نماید.

  • جهت دريافت ريز مكالمات تلفن ثابت چگونه بايد اقدام شود؟

    با عضویت در سایت tct.ir و پس از احراز هویت درنزدیکترین مرکز مخابراتی می توان از خدمات اینترنتی سایت از جمله ریز مکالمات استفاده کرد.

  • براي دريافت قبض المثني چه اقداماتي انجام مي گيرد؟

    مالك يا استفاده کننده تلفن ثابت با مراجعه به سایت شرکت و بخش خدمات اینترنتی تلفن ثابت و یا مركزتلفن مربوطه و بدون پرداخت هيچ وجهي مي تواند قبض المثني دريافت كند.

  • آيا امكان تغيير نام در فيش ثبت نام تلفن ثابت وجود دارد ؟

    در صورتي كه نشانی اوليه تغيير نكند با کامل بودن مدارک اين امر امكان پذير است

  • صاحب فيش تلفن براي تغيير نشاني چه اقدامي بايد انجام دهد ؟

    تغيير مكان تلفن مورد نظر با تكميل فرم بررسي امكانات و وجود امكانات فني بلا مانع است. در صورت داشتن شرايط فوق مشترك مي تواند با آخرين قبض پرداختي به مركز مربوطه مراجعه نمايد

  • در ثبت نام اینترنتی تلفن ثابت انتخاب مرکز تلفن بر چه اساسی است؟

    جهت انتخاب مرکز می بایست در ابتدا نام منطقه تلفن (نه منطقه شهرداری) و سپس مرکز تلفن را با توجه به محدوده منطقه مسکونی و رنج شماره تلفن انتخاب نمود.

  • انتخاب منطقه تلفن بر چه اساسی است؟

    اولین رقم سمت چپ تلفن نشان دهنده منطقه تلفن می باشد.

  • آیا تلفن های مختلف درمراکزمختلف را می توان یکجا وبایک کلمه عبورثبت نام کرد؟

    بله درصورتی که شماره ها به نام یک شخص و یا شرکت باشد.

  • زمانی که برای استفاده از خدمات تلفن ثابت ثبت نام می کنیم امکان اضافه یا حذف شماره تلفن جدید، وجود نداردچکاربایدکرد؟

    به یکی ازمراکزمخابراتی مراجعه کنید.

  • ازچه راه های می توان ریزمکالمات تلفن را دریافت کرد؟

    ازطریق خدمات اینترنتی سایت و سامانه 1818

  • گرفتن رمز1818 چگونه است ؟

    با عضویت در خدمات الکترونیک یا مراجعه به مرکز مخابراتی

  • آیا امکان ارسال پیامک ازتلفن ثابت به تلفن همراه موبایل هم وجود دارد ؟

    بله، ولی درحال حاضر فقط برای تلفن های همراه اول و ایرانسل

  • آیا برای هزینه ارسال پیامک قبض جداگانه ای صادرمی شود؟

    خیر برروی همان قبض تلفن محاسبه می شود.

  • برای گرفتن ریزمکالمات داخل شهری به کجا باید مراجعه کرد؟

    درحال حاضر امکان ارائه این سرویس موجود نمی باشد مگربا دستورقضایی درزمانی محدود

  • آیا برای استفاده ازسرویس های ویژه حضورمالک تلفن الزامی است ؟

    بغیراز انتظارمکالمه برای بقیه سرویس ها حضور مالک الزامی است.

  • دریافت قبض المثنی از چه تاریخی امکان پذیر است؟

    معمولا اگر مشكلات پيش بيني نشده اي رخ ندهد از دهم هر ماه مي توانيد قبض المثني آن دوره را مشاهده نماييد.

  • چه تاريخي ريز مكالمات تلفن ثابت نشان داده مي شود ؟

    معمولا از پانزدهم هر ماه مي توانيد ريز مكالمات آن دوره را مشاهده کنيد.

  • در ثبت نام تلفن ثابت در صورت انتخاب اشتباه مرکز چگونه آن را اصلاح نمائیم ؟

    در صورتی که مرکز تلفن اشتباه انتخاب شود به مشترک در قسمت پیگیری اعلام می شود و در صورت نیاز می بایست به مرکز مراجعه نماید.